Contact met Alpina
Veel zaken regel je snel en gemakkelijk online. Kom je er online niet uit? We helpen je graag verder.
Chat
Je krijgt antwoord van een virtuele assistent.
Deze is 24/7 bereikbaar.
Chat met ons
We zijn er van maandag tot en met vrijdag van 8:00 tot 18:00 uur.
WhatsApp met ons
Telefoonnummers
Selecteer de afdeling je die graag wilt spreken.
Algemene vragen
Particuliere verkeersverzekeringen
Zakelijke verkeersverzekeringen
Schadeverzekeringen
Bellen via Teletolk
Vestigingen
Vind gemakkelijk contactgegevens per vestiging.
Adresgegevens
Stuur je brief naar:
Alpina
Postbus 63
3440 AB IJsselstein
Klachten
Ben je niet tevreden over onze dienstverlening? Dan kan je een klacht bij ons indienen door het klachtenformulier in te vullen. Jouw klacht wordt dan direct toegewezen aan een medewerker die deze zal behandelen. Wij zullen je in ieder geval binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie geven.
Klacht niet goed opgelost
Als de klacht door Alpina niet naar jouw tevredenheid wordt opgelost, dan kan je desgewenst terecht bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid).
Je kunt jouw klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).