800.000+ klanten
92% beveelt ons aan
30 vestigingen

Contact met Alpina

Veel zaken regel je snel en gemakkelijk online. Kom je er online niet uit? We helpen je graag verder.

Chat

Je krijgt antwoord van een virtuele assistent.
Deze is 24/7 bereikbaar.

Chat met ons

icon

WhatsApp

We zijn er van maandag tot en met vrijdag van 8:00 tot 18:00 uur.

WhatsApp met ons

icon

Telefoonnummers

Selecteer de afdeling je die graag wilt spreken.

icoon

Algemene vragen

icoon

Particuliere verkeersverzekeringen

icoon

Zakelijke verkeersverzekeringen

icoon

Schadeverzekeringen

icoon

Bellen via Teletolk

Alle noodnummers
Alpina kantoorpand IJsselstein

Vestigingen

Vind gemakkelijk contactgegevens per vestiging.

Adresgegevens

Stuur je brief naar:
Alpina
Postbus 63
3440 AB IJsselstein

Bekijk alle vestigingen

Klachten

Ben je niet tevreden over onze dienstverlening? Dan kan je een klacht bij ons indienen door het klachtenformulier in te vullen. Jouw klacht wordt dan direct toegewezen aan een medewerker die deze zal behandelen. Wij zullen je in ieder geval binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie geven.

Klacht niet goed opgelost

Als de klacht door Alpina niet naar jouw tevredenheid wordt opgelost, dan kan je desgewenst terecht bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid).

Je kunt jouw klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).