Klantenservice zakelijke verzekeringen
Via onderstaande link kunt u een wijziging doorgeven.
Mijn polismap
Heeft u via ons kantoor een polis bij Voogd & Voogd verzekeringen lopen? Dan kunt u uw polissen ook via een app inzien. Daarnaast kunt u een wijziging of een schade via de app melden.
Direct inloggen in de mijn.polismap
U kunt hier direct inloggen in uw polismap. Klik hier om in te loggen.
App downloaden
Download ook de mijn.polismap app (uw eigen app, Polismap). De mijn.polismap app is geschikt voor smartphones en tablets en is te downloaden in de Apple Store en Google Play.
Inlogcode mijn.polismap
Bij het afsluiten van een verzekering bij Voogd & Voogd verzekeringen krijgt u per e-mail uw inlogcode toegezonden.
E-Inlogcode kwijt
Bent u uw inlogcode kwijt? Klik dan hier om een nieuwe code aan te vragen.
Schade melden
Heeft u een schade? Dan kunt u deze online melden via onderstaand formulier. Heeft u met spoed een sleepdienst nodig? Op uw groene kaart vindt u het telefoonnummer van de hulpdienst waarbij uw verzekeringsmaatschappij is aangesloten.
Wanneer u dekking heeft voor ruitschade, kunt u een ruithersteller inschakelen die op uw groene kaart staat. In de meeste gevallen zal de ruithersteller de schade afwikkelen met uw verzekeringsmaatschappij.
Klik hier om een schade online te melden.
Voor hulp bij het vergelijken of afsluiten van verzekeringen zijn onze medewerkers bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08:00 uur tot 18:00 uur.
Algemeen telefoonnummer
Afdeling Offerte
Afdeling Financiën
Afdeling Schade
Bezoekadres
Alleen op afspraak
Lorentzlaan 4
3401 MX IJsselstein
Postadres
Postbus 63
3400 AB IJsselstein
E-mailadres
Klacht melden
Bent u niet tevreden over onze dienstverlening? Dan kunt u een klacht bij ons indienen door het klachtenformulier in te vullen. Uw klacht wordt dan direct toegewezen aan een medewerker die deze zal behandelen. Wij zullen u in ieder geval binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie geven. Als de klacht door Alpina niet naar uw tevredenheid wordt opgelost, dan kunt u desgewenst terecht bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). U kunt uw klacht ook voorleggen aan de
Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).
We zijn bereikbaar via Chat, Whatsapp, telefoon of e-mail
Neem gerust contact met ons op als u meer wilt weten.
Wij zijn er van maandag tot vrijdag van 08:00 tot 18:00.